Beauty

Maybelline Vivid Matte Liquid Lipsticks

Matte lipsticks became such a huge trend nowadays, and I have to admit that I am obsessed with them. They look so good and flattering, but most of them are very drying and uncomfortable on the lips. I wanted to try out Maybelline Vivid Matte Liquid lipsticks, so that I can see whether they are different, or they have the same drying feeling as most of them do. I think that there are 10 shades, I have three of them which I’ll share with you.

Mat karmini su u poslednje vreme postali veoma popularni i moram priznati da ni ja nisam uspela da im odolim. Prelepo izgledaju na usnama, jedino sto vecina mat karmina jako isusuje i moze biti neprijatan dok je na usnama. Pre neki dan sam odlucila da isprobam Maybelline Vivid Matte Liquid karmine, da vidim kako se oni ponasaju na usnama i da li imaju isti taj osecaj kao i vecina mat karmina. Mislim da postoji 10 nijansi, ja sam izabrala tri koje su mi se najvise svidele i koje cu podeliti danas samo sa vama.

First I have to say that these are not entirely matte, they have some shine in them, which was very disappointing. However, they feel so much better on the lips, they are so creamy, smooth, and they are quite long lasting. 

Moram odmah da kazem da ovi karmini nisi u potpunosti mat, imaju taj neki sjaj u sebi sto me je razocaralo. Medjutim, samim tim sto nisu zaista mat, mnogo su prijatniji na usnama. Veoma su kremasti, lako se nanose i prilicno su postojani.

IMG_7686

The first shade I bought is in the number 5 Nude Thrill. This is a nice shade for everyday. It applies easily and evenly.

Nijansa koju sam prvo kupila je u broju 5 Nude Thrill. Ova nijansa je jako lepa za svaki dan. Lako se i jednako nanosi.

IMG_7670

IMG_7671

IMG_7679 2

IMG_7653

Second shade is in the number 10 Nude Flash. It is such a pretty pinky-nude color. It applies very smoothly and evenly.

Druga nijansa je u boji 10 Nude Flash. Jako lepa boja, vuce na rozikasto. Lepo se i jednostavno nanosi.

IMG_7666

IMG_7668

IMG_7681

IMG_7470

Third shade is in the number 25 Fuschia Ecstasy. Surprisingly, I really like this one. The color is very vibrant, but also very nice. It is very smooth and creamy.

Treca nijansa koju imam je u broju 25 Fuschia Ecstasy. Jako mi se svidela ova nijansa, sto me je veoma iznenadilo. Boja je jaka, ali taman onako kako treba. Isto se jako lepo i jednako nanosi.

IMG_7672

IMG_7673

IMG_7676

IMG_7534

IMG_7684

I really liked this lipsticks, even though they are not matte, as they say they are, but I think that I will still use them because they are very pigmented, and they feel very creamy and smooth on the lips.

I would really like to know what do you think about these lipsticks, if you have tried it? And which shade is your favorite?

Sve u svemu, jako su mi se svideli ovi karmini, iako nisu mat, kao sto pise na njima, ali cu ih definitivno cesto koristiti zato sto su veoma pigmentisani, kremasti i lako se nanose.

Kakvi su vasi utisci sa ovim karminima, ako ste ih probali? I koja vam je omiljena nijansa?

6 thoughts on “Maybelline Vivid Matte Liquid Lipsticks

  1. Baš sam krenula da prokomentarišem kako ti je engleski jako dobar i fin za čitanje, kad videh da živiš u SAD 🙂 U svakom slučaju, fina recenzija, ja i ne volim da su kroz mat, jer mi se čini da takvi mnogo isušuju usne. Najlepši mi je ovaj u nijansi br. 25. Možda i kupim neki od ovih 🙂

    Like

Leave a Reply

