Lifestyle · Uncategorized

What’s in my Hands Challenge

IMG_9143.jpg

Danas vam predstavljam video koji smo moja drugarica Vera i ja snimile. U pitanju je “What’s in my hands challege”, ili “Sta je u mojim rukama”. Veru sigurno znate sa bloga “According to Vera”, ukoliko je jos uvek ne pratite onda brzo na klik na link OVDE i OVDE.

IMG_9144

Svaka je trebala da pogodi 7 predmeta sa povezom oko ociju. Mi smo se bas zabavile snimajuci ovaj video, kao i video koji smo snimile na njenom YouTube kanalu i nadamo se da ce se i vama svideti.

Video mozete pogledati OVDE ili klikom na video ispod:

 

Video koji smo snimili kod Vere mozete naci OVDE ili klikom na video ispod:

Obavezno zapratite njen blog, i lajkujte Facebook page i naravno prijavite se na njen YouTube kanal, ukoliko vec niste.

A dole u kometarima pisite svoje utiske. 🙂

Hvala sto citate moj blog,

Nada

One thought on “What’s in my Hands Challenge

Leave a Reply

