Beauty · Uncategorized

GIVEAWAY!!!

 

Kao i sto sam najavila na svojoj Facebook stranici, dosao je i taj dan da vas malo nagradim. Vec mesec dana planiram da uradim ovo nagradjivanje, ali nisam znala tacno sta bih mogla da vam poklonim. Na kraju sam odlucila da to bude par mojih omiljenih proizvoda, koje sam rado koristila ovog leta.

 

IMG_20160825_171000.jpg

 

Prvi proizvod je mleko za telo koje sam ovog leta obozavala, a to je Dove Derma Spa mleko za telo, o njemu sam pisala OVDE. Izuzetno hidrirajuce mleko, divnog mirisa.

Takodje sam vam pisala o svojim omiljenim letnjim nijansama Essie lakova za nokte OVDE, tako da sam odlucila da i vama poklonim jedan od tih, u pitanju je Essie Lilacism.

Zatim karmin koji sam dobila za rodjendan i od tada ga ne skidam, u pitanju je NYX Lingerie u nijansi Lipli 06. Odusevljena sam ovom nijansom, idealna je za svaki dan. A i veoma je postojan, sto je najvaznije. 🙂

IMG_20160825_170601

 

IMG_20160825_172148

 

Za kraj, dobijate jos i vencic od Chica Design-a. Jako je sladak, od kad sam ga dobila ne skidam ga bukvalno. 😀  Vas je malo drugaciji, sa malo sitnijim cveticima, ali isto prelep!

 

IMG_9560

IMG_20160825_170802.jpg

 

Ono sto je potrebno da uradite kako biste ucestvovale u darivanju jeste:

  1. Da mi poruku sa imenom i prezimenom posaljete u inbox stranice Be Pretty with Hope.
  2. Lajkujete moju stranicu Be Pretty with Hope.
  3. Lajkujete Chica Design stranicu.
  4. Shareujete (podelite) sliku koju cu okaciti na stranicu. To je ova fotografija ispod. Post mora biti namešten na Public, kako bih videla objavu.

Ucesce imaju svi stanovnici Republike Srbije. Nagradjivanje traje od danas (29. avgust) do sledeceg ponedeljka (5. septembar). Srecno! 🙂

 

IMG_20160825_171000

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “GIVEAWAY!!!

Leave a Reply

