Beauty

Everyday Makeup Routine (+Video)

Cao svima,

Danas cu da podelim sa vama svoju trenutnu rutinu sminkanja, dakle onako kako se sminkam skoro svaki dan. Vec sam radila post na tu temu, ali s obzirom da se dosta toga promenilo, odlucila sam da snimim i video o tome gde sam vam pokazala kako ja to radim svaki dan.

Ukoliko zelite, mozete da pogledate video klikom na LINK, ili ispod:

 

Proizvod koji sam prvo koristila je Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser. Ovaj proizvod imam vec jako dugo i nisam nesto odusevljena sa njim, tako da se trudim da ga potrosim i da predjem na nesto drugo. Β πŸ™‚

img_2716

Tecni puder koji trenutno koristim je L’oreal Infallable u nijansi Sun Beige. Jako volim ovaj puder, odgovara mojoj kozi jer je ne masti uopste i stoji mi na mestu ceo dan.

img_2705

Zatim korektor, Maybelline Age Rewind, koji ste videli da koristim milion puta, ali sta cu, dok ne nadjem neki koji je bolji, ja cu da se drzim ovog. πŸ˜€

img_2713

Zatim, nesto sto sam novo isprobala je ovaj Airspun puder u prahu. Njega sam odlucila da probam jer mi je trebao neki takav puder, a primetila sam da se ovde u Americi bas dosta koristi. Tako da sam mu dala sansu i za sada mi bas odgovara, kada setujem korektor sa njim znam da nece nigde mrdnuti ceo dan.

img_2703

Bronzer koji koristim je Deborah. Ovaj bronzer ne koristim da konturisem, vec samo da vratim malo boje u lice. πŸ™‚

img_2706

Omiljeno rumenilo, i zbog izgleda, a i zbog boje je Milani u nijansi Romantic Rose.

img_2714

Hajlajter ne koristim svaki dan, ali kada se odlucim da ga nanesem, to bude Physicians Formula, u nijansi Nude.

img_2704

Zatim, za svaki dan koristim istu paletu i za obrve i za oci. Tako da uzmem ovu malu Inglot paletu, koju sam sama napravila, te za obrve kominujem dve najtamnije nijanse, a na oci sam ovom prilikom stavila najsvetliju preko celog kapka i ovu ispod nje u pregib.

img_2701

Jako retko u svakodnevnoj rutini preskacem ajlajner, skoro nikad. Jednostavno smatram da to bas upotpuni ceo izgled. Ajlajner koji trenutno koritim je L’oreal Telescopic.

img_2707

Potom, nanosim maskaru, o ovoj maskari sam radila recenziju, ukoliko niste procitali, mozete to uraditi OVDE.

img_2708

I za sam kraj nanosim karmin u “nude” nijansi, ovoga puta je to ColourPop Beeper.

img_2711

Nadam se da vam se svideo ovaj post, kao i video. U komentarima ispod mi ostavite vase utiske.

Hvala stoΒ citate moj blog,

Nada

Leave a Reply

